December 6. után lát napvilágot az új LT+ CFW

Ahogy a címben is olvasható Mikulás napja után jelenik meg az LT+ 3.0. Hogy miért is?

Az előző héten jelentette be a Microsoft első embere, Major Nelson bácsi, hogy a 2011-es őszi dashboard update hivatalosan December 6-án válik elérhetővé a nagyközönség számára. Az LT+ 3.0 megjelenésnek ütemezése az említett dátum után veszi kezdetét, így a C4evanak és a bandájának lehetősége nyílik kielemezni a végső frissítést, meggyőződhetnek afelől, hogy a 3-as verziószámmal fémjelzett CFW nem igényel további változtatást.

Az új LT+ firmware használata mellett az eredeti játéklemezek analízise szükségeltetik a jövőben. Mindezt az Xbox Backup Creator program használatával tehetjük meg, annak érdekében, hogy kinyerhessük a lemez topológiai adatát.
Ez az adat helyettesíti az AP2.5/dae.bin adatokat a lemezen, lehetővé téve ezzel, hogy bármely AP2.5-ös lekérdezés helyes megválaszolásra kerüljön. C4eva megjegyezte, hogy a topológia adat módszere nagyon hatásos - csupán 24 kB-nyi helyet foglal - és pontos.

Ezek közötti eltérések miatt mindegyik játék a saját, egyedi topológia adat-szetjének használatát fogja igényelni a jövőben.
Ugyannak a topológia adat használata két külön játékcím esetében magában hordozza a biztonsági másolat észlelésének kockázatát. Mindez csökkenthető az ABGX használatával, hogy biztosak legyünk abban, a backupunk a megfelelő topológia adatot tartalmazza.

A backupok azonos szerkezetűek maradnak, de mindegyiket patchelni kell a helyes adat-szettel, ami ugyancsak az ABGX új verzióval válik lehetővé, illetve újra rippelhetjük a játékot az új Xbox Backup Creatorral. C4eva megerősítette azt a feltevést, miszerint mindegyik, jelenleg AP2.5-re aktív XGD2 és XGD3 biztonsági másolat az öreg AP 2.5-ös visszajátszási értékekkel nem kompatibilisek visszafele az LT+ 3.0-val. A nem AP2.5-ös játékok - amelyek változatlanul maradnak - nem igényelnek újraírást.

Hozzászólni itt lehet!