DVD Drive flashelés

11330 tartalom / 0 új
Utolsó bejegyzés
Disrespect
Disrespect képe
Offline
Itt volt: 3 év 3 hét
Csatlakozott: 2009-01-07 21:04

Ha jól emlékszem csak ennyi kell hozzá. http://www.x360usb.com/setup_vista7.html

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Köszönöm közben sikerült megtalálnom és telepítenem is.
Viszont egy kis segítségre lenne szükségem.
Flashelni szeretném, de előtte ki kellene olvasnom ugyebár a kulcsot és lementeni, biztos ami biztos.
Szóval adott egy X360USB Pro V2-es készülék.
Ezenkívül rákötöttem egy CK3i készüléket is. Ha jól tudom ez kell ahhoz hogy hozzáérintsem a megfelelő lábhoz, hogy ki tudjam olvasni a kulcsot?
Jungle flasher elindít:
Látja szépen az usbprot-t és a com 3-on a ck3i-t.
Drive properties-nél a következőket írja:

Vendor: PLDS
Name: DG-16D4S
F/W: 9504
Reserved: A0A0
DVD key: not found
Eddig jutottam. Nem szeretném elcseszni a dolgokat,ezért kérnék némi segítséget.

Disrespect
Disrespect képe
Offline
Itt volt: 3 év 3 hét
Csatlakozott: 2009-01-07 21:04

Ez a drive volt már flashelve? A pro v2-höz nem kell ck3 mert bele van építve vagy akkor nem pro v2-d van.

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Pro V2 van az tuti. ck3i-t ír ki a windows,miután megadtam neki a drivert,ami egy érintős tűt takar,arra az van írva hogy probe 3 és van még a kábelén egy gomb.
Szóval ezek szerint az usb pro v2-höz ez a kiegészítő eszköz nem is kellett volna,mert enélkül is ki tudja olvasni a drive megbontása nélkül a kulcsot?

Igen, ez már flashelve volt,így vettük anno újonnan.

Disrespect
Disrespect képe
Offline
Itt volt: 3 év 3 hét
Csatlakozott: 2009-01-07 21:04

Az nem ck3 hanem probe 3 és az csak a liteon 16d2s-hez kell. Neked a slim fajta flash eljárás kell. Szedd szét és nézd meg milyen chip van benne.

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Egy óriási respect Disrespectnek a segítségért Biggrin

Olyan kérdésem lenne a többiek felé, hogy sikerült kiolvasni a kulcsot,viszont ha szeretném beolvasni az új firmware-t, nem tudja beolvasni a jungleflasherből,manuálisan viszont nem tudom hogy melyik verziót kellene betölteni neki.
dg-16d4s 9504-et ír jelenleg a JF.
A másik kérdésem az lenne, hogy Mediatek chip van a meghajtóban 05-ös kezdetű számjegy az utolsó sor első két tagja, de nincs fúrva a chip.
Ez hogy lehetséges, mert jelenleg is flashelve van a meghajtó. Ebben tudna valaki némi információval szolgálni?
Időközben végignyálaztam a Jf-es pdf file-t ismét és látom,hogy ennél a meghajtó verziónál két féle módon történhet a flashelés? Érdemes az A verziót választani,ahol előbb visszateszem az eredeti firmware-t majd azt fogom flashelni vagy a B verzió is ugyaolyan jó és akkor egy flashelésből meg van az egész?
Légyszi írjátok már meg hogy jelenleg mi az eredeti firmware szám és mit kellene a 9504-es firmware helyett feltenni.
Amit még nem értek teljesen, hogy 13146-os dashboard. Ez kell hogy fent legyen flash előtt?

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 4 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Ha befrissíted, le fogja zárni a meghajtót és nem 9504 lesz, hanem 0272. Ha jól emlékszem.

Ezután fúrnod kell a chipet, ami nem amatőr kezeknek való.

RGH-ban nem gondolkozol inkább?

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Rgh-t nem akarunk egyenlőre, mindenképpen flashelni szeretnénk, ha már megvettük ezt az usbpro v2-őt.
Mit értesz befrissítés alatt,ami lezárja? Dashboard frissítésre gondolsz?

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 4 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Igen. És addig nem megy fel, amíg nem OFW van a meghajtóban.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Minél többet tudok annál hülyébbnek érzem magam Smile
Próbálom akkor összefoglalni hogy mit kellene tennem:
Mivel valszeg 1.91 van rajta, ezért előbb a jelenlegi flashelt firmware helyett fel kellene tennem az eredeti firmware-t (orig9504)majd ha ez fent van, akkor gyakorlatilag ismét flashelnem kellene a gépet az eredetiről egy Ixtreme Lt+ 3.0-as firware-re.
Letöltöttem az elérhető legfrisebb csomagot, ebben viszont a Lite-onoknál van minden verzió, de 9504 már nincs.
Szóval itt meg is akadok.

Ha jól értem az utolsó hozzászólásod Munez,akkor csak az eredeti firmware-re töltődne rá az a dashboard,ami lezárja a chipet?

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 4 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Jól érted.

Azért nincs 9504, mert 0272 lesz belőle a frissítés után.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Szóval ha most feldobom rá a stock 9504-es firmware-t, de nem teszem vissza a boxba,így nem fog felfrissülni a dashboard, hanem egyből újraflashelek a stock 9504-es firmware-ről (ami már 0272-őt fog mutatni a flashelést követően) a 3.0-ás Ixtreme LT+-ra,amiből értelemszerűen a 0272-es verziót fogom feltenni?
Ha ez ebben a formában igaz,akkor nem kell fúrni meg semmi, hanem megy minden rendben?

keymaster
Offline
Itt volt: 12 év 3 hét
Csatlakozott: 2012-10-19 22:54

senki nme tud megoldást a problémámra? :/

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 4 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Nem tudod kikerülni a fúrást! Olvass vissza és értelmezd amit írtam.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Igen, köszi, most már átlátom a helyzetet.
Sajnos vagy így vagy úgy,de meg kell fúrni, hiszen dash frisítés után 0272 lesz,amit viszont fúrni kell. Sad

csakkibic
Offline
Itt volt: 8 év 3 hónap
Csatlakozott: 2009-01-23 10:20

Ha nem winbondos ,akkor szerencséd van...nert nem kell fúrni Wink

______________________________________________
Bp.11.ker

______________________________________________
Bp.11.ker

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 4 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

05-ös a chip. Wink

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

Zokoka
Offline
Itt volt: 9 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-11-21 20:53

Sziasztok,

van egy flashelt Phat lite-on (16D2S/8385)drive-val, 12625-os dash-al.
DVD kulcs megvan, melyik dashboard-ra frissitsem LT3.0 elött?
Előre is köszönöm!
Zokoka

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Közben olvastam egy infót, erről mi a véleményetek?
2.0.13599 frissítés ami nem flasheli újra (ha már a 13146 felment rá), de az AP25 védelmekkel variál.

Ha ez igaz ebben a formában, akkor azt meg tudnám csinálni, hogy a 9504-et visszaflashelem eredeti 9504-re,boxba visszaszerel,majd usb-ről én magam felteszem neki a 13146-os dasht. Ezután meg már engedhetem rá a 13599-et. Végül pedig visszaflashelném a 0272-es firmware-t.
Mit gondoltok?

Simi
Simi képe
Offline
Itt volt: 35 perc 40 másodperc
Csatlakozott: 2008-10-23 17:08

Amelyikkel majd használni szeretnéd utána, ugyis felülfogja irni a meghajtó fw-jét 0251-re. Utána meg mehet bele 0251-es lt3-0.

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

Simi
Simi képe
Offline
Itt volt: 35 perc 40 másodperc
Csatlakozott: 2008-10-23 17:08

éa amikor usb-ről elteszed neki 13146-ot akkor felülirja 0272-re és le is zárja. Miért nem hiszed el, hogy nemtudod elkerülni frissitést? Egyet lehet esetleg megpróbálni de nemtudom pontosan mi lenne a végeredmény? Ha valaki tudja majd kisegit. Feldobod rá most lt3.0-át 0272-öt és úgy engeded rá a frissitést. Lehet eldobja hibakóddal de ha igy is történik visszairod 9504-re (ha nem zárja le) és utána befejezi a frissitést. Ha lezárja pech, akkor fúrás.
Ami segithet szerzel egy olyan meghajtót ami ki van fúrva és az kerül bele a frissités idejére, csak arról legyen mentés.

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 4 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Nem működik, teszteltem.

Az utolsó javaslatod viszont igen.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

fefe
fefe képe
Offline
Itt volt: 2 év 10 hónap
Csatlakozott: 2008-08-30 14:17

Hiába variálsz vagy fursz, vagy másik meghajtóóó

BP IV.

tomzolka
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-06-07 10:03

Köszi srácok, ez az utolsó lehetőség megfontolandó.
Amúgy meg marad valóban a fúrás vagy még dashboard frissítés előtt a döntés arról,hogy rgh.

tihs
tihs képe
Offline
Itt volt: 12 év 2 hét
Csatlakozott: 2008-11-19 10:48

lt2.0 ról lt3.0 így kell frissíteni?
kivenni liteon drive
kiolvasni FW-t via-val
JungleFlasher legújabbal spoofolni és menteni
majd visszaírni via-val

ez így jó? ha valami új drive van benne, lehet valami probléma?

valami új Dashboard miatt esetleg lehet probléma?

Xbox 360
---===[ Team-Xecuter ]===---

SunAnd
SunAnd képe
Offline
Itt volt: 9 év 12 hónap
Csatlakozott: 2008-12-01 07:51

Sziasztok!
Olyan gonddal fordulok hozzátok, hogy szereztem egy 2011.08.-as gépet (matt fekete 250-es).
Lite-On DG-16D4S -17B meghajtó van benne, viszont FW 1071 és HW A0B0 (Furcsa is volt a matrica).
Szépen Jungleflasherrel Slim keyeztem, aztán Vendor mód, fel is ugrott, hogy SPI 0x8C. Megfúrtam elvileg sikerrel.
Aztán mikor ki akartam olvasni a FW-t, megakadt a törlés menüponton.
Innentől kezdve, amikor Vendorba teszem, az SPI 0x3C-t mutat (nem is jelenik meg a jobb alsó sarokban).
Nem tudom sehogysem visszacsinálni ill. nem tudom felülírni az FW-t.
Mit jelenthet ill. mit csinálhatok vele?
Üdv.: András

walaki79
walaki79 képe
Offline
Itt volt: 4 év 5 hónap
Csatlakozott: 2007-10-13 11:21

Ezt elfúrtad.

SunAnd
SunAnd képe
Offline
Itt volt: 9 év 12 hónap
Csatlakozott: 2008-12-01 07:51

De az eredeti játékokat lejátsza. Csak a "Sending Chip Erase to Port 0x0000"-nél akad mindig el. Ahogy néztem neten, valaki meg tudta oldani... csak nem tudom hogyan...nincs ebben tapasztalatom. http://www.xboxhacker.org/index.php?topic=16885.0

SunAnd
SunAnd képe
Offline
Itt volt: 9 év 12 hónap
Csatlakozott: 2008-12-01 07:51

Sikerült! Csak a tapasztalatok miatt leírom, hogy hogyan:
Bár kételkedtem benne, de az alábbi linken a második hozzászólás tényleg működött:

http://www.xboxhacker.org/index.php?topic=16885.0

Mikor a SPI 0x8C-t kunlockoltam, egyből a törlés gombra mentem (közben az ellenállást beletettem a furatba + alkohol). Itt egyből sikerült neki a "Sending Chip Erase to Port 0x0000", amit egyéb esetben nem volt hajlandó.
Fogtam és beleírtam a spoofolt flasht a meghajtóba. Bár végeztével azt írta, hogy "write verification failed", de lejátssza az eredeti és backup lemezt is.

Zokoka
Offline
Itt volt: 9 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-11-21 20:53

Erre valaki?
Nen szeretnem, a legfrisebb dasbordot feltenni mert lehet, hogy RGH lesz rajta...14719 jo?
Koszi!
Zokoka

[quote=Zokoka]Sziasztok,

van egy flashelt Phat lite-on (16D2S/8385)drive-val, 12625-os dash-al.
DVD kulcs megvan, melyik dashboard-ra frissitsem LT3.0 elött?
Előre is köszönöm!
Zokoka[/quote]

Oldalak