JTAG HACK és RGH

24882 tartalom / 0 új
Utolsó bejegyzés
Pola0520
Pola0520 képe
Offline
Itt volt: 4 év 10 hónap
Csatlakozott: 2013-07-10 22:58

Valaki legyen szíves leírni tapasztalatait Matrixal Corona V1-es lapon. Normális chippekből kifogytam most csak ez a sz@r matrixom maradt de már két órája csak ciripel itt nekem de nem akar indulni. Időzítés-kábelhossz-kondi nálatok mi a bevált?

Szerk: Kb hihetetlen kategória, 3 embert felhívtam és megcsináltam ahogy nekik szokott menni de ez csak gliccsel... Vissza írom a gyári tartalmat akkor megy szépen tehát baja nincs, próbáltam már másik chippel is szintén matrix de csak gliccsel...

levis4
levis4 képe
Offline
Itt volt: 1 év 3 hónap
Csatlakozott: 2008-02-23 10:15

Atért a "sz@r matrix" elég erős túlzás.
Megbízhatóbb olcsó chip nem is létezik. Wink
3_2-es időzítés 330-as kondi, cpu reset amennyit a venti körül tudsz tekerni, bekötéssel együtt. Kb. 36.5 csm. Fél percen belül indul.

Pola0520
Pola0520 képe
Offline
Itt volt: 4 év 10 hónap
Csatlakozott: 2013-07-10 22:58

Jó tényleg túlzás mert sokáig azt használtam de néha elég nehéz belőni... Megpróbálom mindjárt most épp szedem ki a sajátombol a run-t azzal sem indul akkor nem tudom mit csinálok Biggrin

walaki79
walaki79 képe
Offline
Itt volt: 4 év 5 hónap
Csatlakozott: 2007-10-13 11:21

Kicseréltem a postfixet és átmelegítettem a forrpontokat. Vagy ettől vagy attól, de rendbejött. Köszi

motoroska
Offline
Itt volt: 9 év 10 hónap
Csatlakozott: 2008-10-27 19:23

Szia.
Én ma V5-el jártam hasonlóképpen. Runt raktam bele, Xell szépen bejött, legyártottam a freeboot-ot, és beleírtam. Utána akárhogy kapcsolgattam, akármennyit vártam nem akart bejönni az rgh, csak villogott.
Kicseréltem a Runt egy Ace chippre, azzal gyönyörüen 10-20másodperc alatt bootol mindig.
Van olyan amikor egy gép nem szeret egy chippet, ne kérdezd miért, mert nem tudom.
Sok sikert!

Pola0520
Pola0520 képe
Offline
Itt volt: 4 év 10 hónap
Csatlakozott: 2013-07-10 22:58

És nem indul Runnal sem.... Ez mi a francér lehet?

Szerk: Már belepróbáltam 2 matrixot meg egy Run-t de semmi úgy látszik ez semilyen chipet nem szeret...

Meg próbálom auto gg-vel beírni a xell-t hátha az segít.
Szerk2: Nem indul azzal sem..

Simi
Simi képe
Offline
Itt volt: 14 óra 3 perc
Csatlakozott: 2008-10-23 17:08

Próbáld meg a post_out kábelét növelni 50cm körülire. Mátrix-on próbáld 4_3-as időzítést rövid kábelekkel kondi és ellenállat nélkül.

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

levis4
levis4 képe
Offline
Itt volt: 1 év 3 hónap
Csatlakozott: 2008-02-23 10:15

Esetleg fat-ra jumperelve...

csakkibic
Offline
Itt volt: 8 év 3 hónap
Csatlakozott: 2009-01-23 10:20

Runnal sem megy neki_ott semmit nem kell variálni_valami más lehet...glitchel rendesen? Talán postfix csere itt is megoldja a problémát
___________
Bp.11.ker

______________________________________________
Bp.11.ker

walaki79
walaki79 képe
Offline
Itt volt: 4 év 5 hónap
Csatlakozott: 2007-10-13 11:21

Neki v1 van, ott postfix sem kell.

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 4 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Kezdetektől Matrixot használok, soha nem volt nehéz belőni.

______________________________________
Gamertag: MunezXBK

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

karesz75
karesz75 képe
Offline
Itt volt: 5 év 3 hét
Csatlakozott: 2009-05-14 08:33

Biggrin

csakkibic
Offline
Itt volt: 8 év 3 hónap
Csatlakozott: 2009-01-23 10:20

Alternatìv bekötésekkel is próbálkozhatsz én postfixet is bekötném_még ha egyesek röhögnének is_és ha már leveszed a bordát sasold meg a ramokat.Én már láttam csodát_ winbondot_régi coronában.
___________
Bp.11.ker

______________________________________________
Bp.11.ker

zazza
Offline
Itt volt: 10 év 1 hónap
Csatlakozott: 2010-09-10 16:59

Segítség!
A napokban RGH-ztattam a gépem. Felmásoltam rá egy játékot, el is indult. Megnyomtam az xbox gombot, majd visszamentem volna az FSD home-ra, de egy hibaüzenettel kidobott, már pontosan nem emlékszem mi volt az. Visszadobott a sima xbox dashboard-ra és sehogy sem tudtam visszalépni az FSD-be. Újraindtottam a box-ot és már alapból a sima xbox dash jött be. Sehol sem tudok visszalépni az FSD-be és a XEX-et s elátom a games könyvtárba. Mi tévő legyek?

zazza
Offline
Itt volt: 10 év 1 hónap
Csatlakozott: 2010-09-10 16:59

Már addig eljutottam, hogy feltettem a XEX menüt, szóval már látom a fájlokat. Hogyan tovább? Hol találom az FSD-t? Milyen néven keressem? Esetleg telepítsem fel még egyszer? Létezik az, hogy véletlenül letöröltem volna?

Azóta megtaláltam az FSD mappáját (F3Rev775), de default.xex fájlt nem látok.
Ezt a mappát letörölhetem? Felmásolhatom rá az általam letöltött FSD-t?

Simi
Simi képe
Offline
Itt volt: 14 óra 3 perc
Csatlakozott: 2008-10-23 17:08

Igen.

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

KSR
KSR képe
Offline
Itt volt: 6 év 3 hónap
Csatlakozott: 2014-01-18 00:34

Ahogy én is.
Sőt kimondottan csak matrixot használok, nekem a run ace és egyéb chipek egyáltalán nem váltak be.

atideath
Offline
Itt volt: 10 év 1 hónap
Csatlakozott: 2009-04-27 20:52

Sziasztok!

Trinity géppel van a bajom. Konkrétan hogy nem jön be a Xell. NAND-ot kiolvastam, CoolrunnerC-t felprogramoztam, beforrasztottam, kb 35cm-re lett vágva az RST kábel, átkapcsoltam SLIM-re és csak ég a piros lámpa rajta mikor kapcsolom a boxot de kép nincs. Pörög a CPU venti meg villog a bekapcs gomb. Valami ötlet? ECC-t is beírtam.

CB:9231
Das:16767

Pola0520
Pola0520 képe
Offline
Itt volt: 4 év 10 hónap
Csatlakozott: 2013-07-10 22:58

Ramra én is ránéztem de samsung ram volt, leírt bekötéseket, kábelhosszokat mind megpróbáltam köszönöm a tippeket, de egyik sem járt sikerrel sőt még sikerült szereznem ace chippet is de még azzal sem ment úgy hogy sikerült ismét kifognom egy ufót. De kivételesen szerencsém volt, épp megkerestek hogy állítsam gyáriba vissza egy srác gépét mert live-ozni akar így becseréltem vele és jól járt mindenki Smile

atideath: Nincs a Chippen a kapcsoló programozó állásba? Forrasztásokat nézd át. Illetve a kábelt mér vágtad 35centisre? Gyári kábelek be van lőve nem kell ahoz nyúlni, legalább is nekem még nem kellett.

Most nézem "Dash:16767" állítsd át 16747-re...

pecze21
Offline
Itt volt: 9 év 5 hónap
Csatlakozott: 2009-02-24 21:18

[quote=pecze21]Sziasztok!

Van nekem egy xbox 360 jasper alaplappal ami rgh-s.
1 éve van nálam, soha semmi baj nem volt még vele.Mostanában nem nagyon használtam már és amúgy is one-t szerettem volna venni, gondoltam eladom.

Ma meg is jött a kedves vevő, mondom neki próbálja ki,betettem neki egy jó kis autós játékot majd pár perc múlva kikapcsolt a gép, mint ha a falból kirántottam volna a dugót.(pedig délelőtt még toltam vele 1 órát búcsúzóképpen)A tápegység pirosan világít.
Próbáltam másik táppal azzal is piros.Darabokra szétkaptam a gépet, semmi sérülést nem látok (lerobbant alkatrész,púpos kondi).

Szerencsétlen vevő 80km-t utazott potyára és még én is szarul érzem magam, mert most biztos azt hiszi egy szart akartam rásózni.
Pedig aki ismer tudja, hogy nem vagyok ilyen.

Van olyan is hogy nem pirosan világít a tápegység led-je, hanem sárgán vibrál.A gép viszont nem ad életjelet, olyan mint ha be sem lenne dugva.

van valakinek tipje?Esetleg maga az Rgh chip szarta el magát vagy maga a gép.
Ilyen is csak velem történhet, komolyan mondom el sem hiszem.
LÉeht szimplán bedobta a durcit mert el akartam adni.... a kis makrancos[/quote]

A nemrégi kis incidens után gondoltam jelzek, hogy megoldódott a problémám.

A gépet elküldtem egy Bp-i konzol szervízbe, nem kókler,hanem egy nagynevű szakihoz, de sajnos nem tudott mit kezdeni a géppel.Állítólag alkatrész hibát nem találtak, de mivel tápegység vonalon zárlat volt, nem tudtak diagnosztikát futtatni.
Mikor hazajött a gép nem nyugodtam, próbálkoztam mindennel.
Forróvízzel zuhany alatt átmostam mindent.Utána gondosan kiszárítottam.Nem segített rajta, úgyanaz a hiba.Aztán WD40-el befújtam a tápegységet ahova dugni kell.Rögtön utána semmi változás nem volt.Fet-eket méregettem Ohm mérővel, semmit nem találtam, majd neten volt egy leírás, hogy 9v-os elem bekötésével lenne érdemes méregetnem, végigpróbáltam mindent, de mivel nem értek hozzá sok mindenre nem jutottam.

Ezek után (már azasszony mondta, hogy verjem szét, mert már unja, hogy ezzel küzdök) utoljára bedugtam és láss csodát meggyógyult.
Csesztettem mozgattam az alaplapot és ugyanúgy működik azóta.Napok óta használom, gyötröm a gépet és teljesen okés lett.
Na most akkor ez mitől gyógyult meg?Uri Geller nem ment a tv-ben. Smile Talán már a jó Isten sajnált meg.
Szerintem a tápegység ajzat az alaplapon lehetett beoxidosodva (mivel réz érintkezős) a deszkán és a WD40 gyógyította meg.Mondjuk ezt tartom a legvalószínűbbnek.Nem gyakran huzogatam ki, beokszidosodott, ezáltal megnőhetett az átmeneti ellenálás és a tápegység ezt zárlatnak vélte talán.Nem hinném hogy a9v-os elem meggyógíthat egy hibás fet-et.

Bocsánat a hosszadalmas meséért, csak gondoltam megosztom veletek, mert ez egy rendkívül aranyos sztori volt.

atideath
Offline
Itt volt: 10 év 1 hónap
Csatlakozott: 2009-04-27 20:52

Igazság szerint a Coolrunner esetében a zöld led sem villog periodikusan. Csak a piros ég és kész, lehet halott lenne a CR gyárilag? Programozni tudtam. Mit kell átállítanom 16747-re? Ha a XeBuild-nál a DashVersion-ra gondolsz akkor ott nincs egy választható se. Csak ---- vagy Add Dash vagy Del Dash.

csakkibic
Offline
Itt volt: 8 év 3 hónap
Csatlakozott: 2009-01-23 10:20

Wd40 néha csodákra képes
___________
Bp.11.ker

______________________________________________
Bp.11.ker

Gorbeee
Gorbeee képe
Offline
Itt volt: 8 év 5 hónap
Csatlakozott: 2009-08-15 00:04

Egy kis OFF:

Sziasztok...
Ezt meg kell veletek osztanom, mert nem hagyhatom megemlítés nélkül előre is elnézést kérek.
Augusztus közepén kezdtem másfél hónappal ezelőtt... 687 oldal... Több mint 20.000 hozzászólás 2009. novemberétől... Az összes relé az agyamban kiégett, de sikerült a végére érnem a topicnak. Megszámlálhatatlan link, lementett kép és ugyanennyi jegyzet készült ezidő alatt...
Üzenem a későbbiekre vonatkozóan az újaknak, hogy ha az ember akar akkor tud vissza is olvasni... Smile

Szép napot...
Udv. Gorbeee

Gábor
Gábor képe
Offline
Itt volt: 7 év 12 hónap
Csatlakozott: 2012-01-19 19:41

Nem kell atallitanod ecc beirasnal semmit, hulyeseget irt pola.
Majd ott ha bejott a xell es meg van a kulcs le kell toltened freebot gyartasahoz a 16747es dashboardot. Majd a dash launch felnel pipald be a dash launchot.

Tolts fel kepeket az osszed forrasztasodrol, akkor meg lesz a hiba es magy valoszinuseggel menni fog a geped.
_____________________________________________________
X360 RGH, DGX, 3.0 -> Budapest

_____________________________________________________
X360 RGH, DGX, 3.0 -> Budapest

atideath
Offline
Itt volt: 10 év 1 hónap
Csatlakozott: 2009-04-27 20:52

A forrasztásokat most nézegetem át és csinálok róla képet hátha kiderül valami belőle de szerintem nem ott lesz a gond. Nem elképzelhető hogy a CR revC-t szarul programoztam volna fel? Mindenképpen kellene legalább 1-et villannia a zöld lednek nem? Mert itt csak a piros ég mikor kapcsolom a boxot a zöld meg se nyekken. (Olyan mintha nem is próbálná resetelni a CPU-t, ez lehet a forrasztás miatt is?)

xboxfan
xboxfan képe
Offline
Itt volt: 4 év 7 hónap
Csatlakozott: 2013-10-05 17:58

lehet, meg még sok mástól is. Küldd a képeket.
(rendesen linkelve, mert kikapsz :-D) (nem tőlem)

atideath
Offline
Itt volt: 10 év 1 hónap
Csatlakozott: 2009-04-27 20:52

Már átforrasztottam az összes pontot, végignéztem multiméterrel és megpróbáltam egy matrix v3-as glitch-et is berakni de ugyanúgy semmi. Amikor elindítom a boxot akkor az elején villog a zöld fény de a matrix glitchen nem villog periodikusan a kék led.

1 img

2 img

3 img

atideath
Offline
Itt volt: 10 év 1 hónap
Csatlakozott: 2009-04-27 20:52

Áhh.... a hibát megtaláltam.. Kicseréltem a RST kábelt és láss csodát indult a Matrixxal pillanatok alatt. Hát még ilyen szívást.. Valami gyárilag szar volt a kábellel. Sad

Pola0520
Pola0520 képe
Offline
Itt volt: 4 év 10 hónap
Csatlakozott: 2013-07-10 22:58

Mér is írtam hülyeséget? Biggrin Ugyan azt leírtad mint én, csak jobban kifejtve a dash-t nem mindegy hogy elöbb-vagy utóbb állítja át? Lényeg hogy át kell.

Egyébként még csak most figyeltem fel rá hogy corona V2-es lapkán hogy-hogy van az alján is egy hynixes nand chip?

korni
korni képe
Offline
Itt volt: 1 év 10 hónap
Csatlakozott: 2012-05-24 19:14

Igen, van mert az a 4GB-os NAND chip. Ami felül van az az mmC.
_____________________________________________________
Xbox 360 flash, RGH Mosonmagyaróváron és Győrben

Oldalak