Én egyszer hívtam őket,szintén beregizni,de teljesen korrekt volt a luvnya,nem erőltette,hogy neten regizzek!Ráadásul még a problémámat is korrektül oldották meg!
Napokban vettem egy használt, de garanciás moddolatlan boxot, ami állítólag még nem volt regelve, és még van rá kb 4 hónap gari.Mivel a garancia lap, amit kaptam mellé, nekem csont soványnak tűnik \nem microsoft papír, csak egy vásárlási dátum van rajt, egy microsoft felirat, meg valami kód, semmi egyéb ami arra utalna, hogy egy xboxról van szó\.
Felkerestem telefonon a microsoft supportot, hogy sorozatszám alapján mondjanak nekem valamit a garanciáról, hogy valóban annyi, amennyi, de a kedves hölgy átirányított e-mail-os kapcsolatra, mert hogy telefonon nem adhatnak ki ilyen információkat.Írtam e-mailt, most jön a poén, hogy a válasz az lett, hogy nem adhatnak ki e-mailben ilyen információt, hívjam fel az ügyfélszolgálatot.Azóta kétszer eljátszottam ugyanezt, semmi előrehaladás.Interneten próbálok sorozatszám alapján tájékozódni a support oldalon, de hibát ír ki.A LIVE valóban nem volt még aktiválva, fakenamegeneratorral csináltam egy angliai címet, arra regisztráltam, és meg is kaptam az egy hónap ingyen live-ot. Esetleg lehet összefüggés a között hogy hiba van az oldalon, és hogy külföldi cím?Lényegében azt lenne fontos megtudnom, hogy valóban garanciális-e a konzol, mert ha nem akkor repülne vissza a feladónak.Egyelőre szívtam, mert hétvégén nincs üf szolgálat, de hétfőn megpróbálom mégegyszer.Valaki valami hozzászólás?Esetleg privátba is jöhet..
Köszi, Máté.
Csak itt próbáltam, nem is egyszer.Amikor beírom a jelszavam a mailhoz, új gép regisztrálására megyek, beírom a sorozatszámot és ezt kapom: "Probléma merült fel, ezért a kérelem nem teljesíthető."
Amerikai MS oldalon megnéztem, ott meg azt írj,a hogy már regisztrálva van.Azt mondta srác, hogy regelve nincs, mert első tulaj volt.Ilyenkor mi a teendő?
Csak olyat látok hogy "service Date:2009.08.21"
A számla megvan, csak nem tudom, hogy mennyire hiteles, mert ilyen tök alap papír, nyomtatva ugye, egy vásárlási dátummal, egy rublikában beírva hogy "microsoft" nagy nyomtatott betűkkel, meg valami kód.Mellékelt a srác egy javítási papírt is, amikor szervízelték akkor cseréltek benn alaplapot, meg drive-ot.
Nos?
Ma felhívott MS supporttól egy kedves hölgy, és mondta hogy nem 4 hónap, hanem még bő egy év garancia van a gépre, amin picit megörültem.Már tettem volna le, amikor mondta, hogy olvasta a mailjeimet, és hogy én ezt használtan vettem, ésatöbbi, nem szeretném-e átregisztrálni a saját címemre.Hát momndom hogy a fenébe ne, rendben lezajlott minden, király volt.Most örül az agyam:D
Ma kaptam tőlük még egy emailt is, mintegy megerősítésképp.
Tisztelt ------------- !
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett az Xbox Ügyfélszolgálattal.
Amíg konzolja garanciális idon belül van, (vásárlás napjától két év garancia érvényes) a javítás ingyenes. Az oda- és visszaszállítás költségei biztosítással együtt, a javítás, valamint a konzol cseréje, ha szükséges, mind benne foglaltatnak a garanciában.
A garanciával kapcsolatos egyéb részletekért olvassa el a konzol kézikönyvét a http://www.xbox.com/hu-HU/support/xbox360/manuals.htm odalon.
A konzol garancián kívüli javítása költségtérítéses. Az ár magában foglalja a szállítás költségét, a javítást illetve cserét, egy egyhónapos Xbox LIVE kártyát, valamint további 12 hónap teljes garanciát.
Önnek a standard garancia már lejárt, csak 2 hibára van még extragaranciája:
1. A három piros fényre. (a bekapcsolo gomb körül 3 piros fény van)
2. Az E74 es hibára. (ha a képernyön megjelenik az E74-es hibakod a bekapcsolo gomb körül meg 1 piros fény van.
Üdvözlettel:
Xbox Support
Szal most örülök..Ismét:D
Viszont valahol olvastam, hogy ha én veszek egy eredeti játékot, és tönkremegy, akkor azt az MS-el ki tudom cseréltetni, mert nem magát a játékot fizetem ki, hanem a jogot, hogy játszhassak rajt.Namármost nekem van egy GTA IV-em, amit nem rég kaptam gép mellé, csak hogy full egyenletesen a lemez hátoldalán van egy hatalmas kör, és ezért egyáltalán nem olvassa.
Ehhez valaki ért, hogy ki tudom-e cseréltetni egy újra, vagy valami?
Kb. 3 hónapja egyik szomszédom ugyanazzal a meghajtóval kapta vissza a gépét 3 ledből javítva az MS.-től.
De visszarakta küldés elött az eredeti FW.-t.
Valószinüleg esetenként változik mit hogy oldanak meg.
:
____________________________________________________________
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...."
Ja csak azért írtam hogy előfordulhat hogy nem cserélnek egyből mindent.
:
____________________________________________________________
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...."
Én egyszer hívtam őket,szintén beregizni,de teljesen korrekt volt a luvnya,nem erőltette,hogy neten regizzek!Ráadásul még a problémámat is korrektül oldották meg!
_____________________________________________________
X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron
neten csak regisztrálni tudtam a boxot, de hibát nem tudtam hozzá lejelenteni
telefonon keresztül viszont igen
___________________________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
___________________________
Szabályzat|GYIK/FAQ|Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
Sziasztok!
Napokban vettem egy használt, de garanciás moddolatlan boxot, ami állítólag még nem volt regelve, és még van rá kb 4 hónap gari.Mivel a garancia lap, amit kaptam mellé, nekem csont soványnak tűnik \nem microsoft papír, csak egy vásárlási dátum van rajt, egy microsoft felirat, meg valami kód, semmi egyéb ami arra utalna, hogy egy xboxról van szó\.
Felkerestem telefonon a microsoft supportot, hogy sorozatszám alapján mondjanak nekem valamit a garanciáról, hogy valóban annyi, amennyi, de a kedves hölgy átirányított e-mail-os kapcsolatra, mert hogy telefonon nem adhatnak ki ilyen információkat.Írtam e-mailt, most jön a poén, hogy a válasz az lett, hogy nem adhatnak ki e-mailben ilyen információt, hívjam fel az ügyfélszolgálatot.Azóta kétszer eljátszottam ugyanezt, semmi előrehaladás.Interneten próbálok sorozatszám alapján tájékozódni a support oldalon, de hibát ír ki.A LIVE valóban nem volt még aktiválva, fakenamegeneratorral csináltam egy angliai címet, arra regisztráltam, és meg is kaptam az egy hónap ingyen live-ot. Esetleg lehet összefüggés a között hogy hiba van az oldalon, és hogy külföldi cím?Lényegében azt lenne fontos megtudnom, hogy valóban garanciális-e a konzol, mert ha nem akkor repülne vissza a feladónak.Egyelőre szívtam, mert hétvégén nincs üf szolgálat, de hétfőn megpróbálom mégegyszer.Valaki valami hozzászólás?Esetleg privátba is jöhet..
Köszi, Máté.
Az ügyfélszolgálaton majd bekérik a gyári számot és a postai címet,ahonnan és ahova viszik a gépet...
______________________________________________
Bp.11.ker
nekem is angol regem van és simán be tudtam regisztrálni a konzolt
itt próbáltad?
https://service.xbox.com/en-US/servicehome.aspx
___________________________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
___________________________
Szabályzat|GYIK/FAQ|Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
Csak itt próbáltam, nem is egyszer.Amikor beírom a jelszavam a mailhoz, új gép regisztrálására megyek, beírom a sorozatszámot és ezt kapom: "Probléma merült fel, ezért a kérelem nem teljesíthető."
Amerikai MS oldalon megnéztem, ott meg azt írj,a hogy már regisztrálva van.Azt mondta srác, hogy regelve nincs, mert első tulaj volt.Ilyenkor mi a teendő?
szerintem ha azt írja, hogy már regisztrált, akkor azt regsiztrálták
kérd el az eredeti számlát és akkor nem lesz gond
mikori gyártás?
a hátulján megtalálod az AV csatlakozó környékén lévő matricán
___________________________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
___________________________
Szabályzat|GYIK/FAQ|Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
Csak olyat látok hogy "service Date:2009.08.21"
A számla megvan, csak nem tudom, hogy mennyire hiteles, mert ilyen tök alap papír, nyomtatva ugye, egy vásárlási dátummal, egy rublikában beírva hogy "microsoft" nagy nyomtatott betűkkel, meg valami kód.Mellékelt a srác egy javítási papírt is, amikor szervízelték akkor cseréltek benn alaplapot, meg drive-ot.
Nos?
Valamint az érdkelne, hogyha valóban 2009.08.21-én javították, újraindult a garancia?Szal onnantól számítva újra 3 év?
ez a gép akor már járt az MS szervizben
+ tudtommal nem indul újra a garancia
de biztos, ami biztos: kérdezd meg a supportot
___________________________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
___________________________
Szabályzat|GYIK/FAQ|Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
Nem ,nem indul újra a garancia a szerviz után,a 3év a vásárlás napjától számit,ahogy bali is irta az eredeti számlán rajta van a dátum.
Ha meg volt már garis javitáson az MSnél akkor tuti regisztrált a gép,anélkül nem viszik el.
És valahogy "újraregisztrálás" megoldható?Szóval ha 4 hónapon belül tönkremegy, akkor ide jöjjenek érte, és ne a másik címre?
persze, a telefonos supporton keresztül
de ezt majd akkor kell intézned, amikor eljött a baj
ezt meg nem kívánom
___________________________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
___________________________
Szabályzat|GYIK/FAQ|Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
Értem!
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
Ma felhívott MS supporttól egy kedves hölgy, és mondta hogy nem 4 hónap, hanem még bő egy év garancia van a gépre, amin picit megörültem.Már tettem volna le, amikor mondta, hogy olvasta a mailjeimet, és hogy én ezt használtan vettem, ésatöbbi, nem szeretném-e átregisztrálni a saját címemre.Hát momndom hogy a fenébe ne, rendben lezajlott minden, király volt.Most örül az agyam:D
nocsak mit meg nem tesz az MS az ügyfeleiért
addig jó amig többet nem kell beszélned ezzel a kedves hölgyel,mert akkor nem lesz 3 ledes a masina
Előre bocsi a hatalmas szövegfalért...
Ma kaptam tőlük még egy emailt is, mintegy megerősítésképp.
Tisztelt ------------- !
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett az Xbox Ügyfélszolgálattal.
Amíg konzolja garanciális idon belül van, (vásárlás napjától két év garancia érvényes) a javítás ingyenes. Az oda- és visszaszállítás költségei biztosítással együtt, a javítás, valamint a konzol cseréje, ha szükséges, mind benne foglaltatnak a garanciában.
A garanciával kapcsolatos egyéb részletekért olvassa el a konzol kézikönyvét a http://www.xbox.com/hu-HU/support/xbox360/manuals.htm odalon.
A konzol garancián kívüli javítása költségtérítéses. Az ár magában foglalja a szállítás költségét, a javítást illetve cserét, egy egyhónapos Xbox LIVE kártyát, valamint további 12 hónap teljes garanciát.
Önnek a standard garancia már lejárt, csak 2 hibára van még extragaranciája:
1. A három piros fényre. (a bekapcsolo gomb körül 3 piros fény van)
2. Az E74 es hibára. (ha a képernyön megjelenik az E74-es hibakod a bekapcsolo gomb körül meg 1 piros fény van.
Üdvözlettel:
Xbox Support
Szal most örülök..Ismét:D
Viszont valahol olvastam, hogy ha én veszek egy eredeti játékot, és tönkremegy, akkor azt az MS-el ki tudom cseréltetni, mert nem magát a játékot fizetem ki, hanem a jogot, hogy játszhassak rajt.Namármost nekem van egy GTA IV-em, amit nem rég kaptam gép mellé, csak hogy full egyenletesen a lemez hátoldalán van egy hatalmas kör, és ezért egyáltalán nem olvassa.
Ehhez valaki ért, hogy ki tudom-e cseréltetni egy újra, vagy valami?
Köszi
tudtommal ez természetesen csak a Microsoft Studio által kiadott játékokra vonatkozik (Halo, Forza, stb.)
___________________________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
___________________________
Szabályzat|GYIK/FAQ|Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
sziasztok. tudja valaki hogy az ms milyen modszerrel javitja 3ledet? és h mennyire tartós?
cserélik az alaplapot és a drive-ot.
eléggé...
___________________________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
___________
Szabályzat :: GYIK/FAQ :: Fórum
Ezeket olvasd át mielőtt kérdeznél
a régi driveot nem is illesztgetik hanem egyböl uj drive is?
Szólj nekik, hogy illesztgessék a tiédet külön, csak lehet nem fog tetszeni amit kiolvasnak...
hát az enyémet jobb volna nem illesztgetni..
Kb. 3 hónapja egyik szomszédom ugyanazzal a meghajtóval kapta vissza a gépét 3 ledből javítva az MS.-től.
De visszarakta küldés elött az eredeti FW.-t.
Valószinüleg esetenként változik mit hogy oldanak meg.
:
____________________________________________________________
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...."
Valószínű, hogy ott csak javították a lapot, azért nem került sor a drive cserére.
______________________________
X360 flash, JTAG Székesfehérváron
_____________________________________________________
X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron
Ja csak azért írtam hogy előfordulhat hogy nem cserélnek egyből mindent.
:
____________________________________________________________
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...."
fuu gáz lesz. az ups szerint ma visza kapom a gépem de az xbox supporttól nem kaptam semmi emailt hogy kész a gép megjavitva :-I
Nem para. Nekem sem küldött semmit a Microsoft, egyszer csak jött a futár a géppel.
_____________________________________
"Az okos ember a más hibájából tanul a hülye a sajátjából!"
_____________________________________
"Az okos ember a más hibájából tanul a hülye a sajátjából!"
ja jött is. sajnálják de a garancia matrica sérült szerintük. de! szivesen megjavitják pénzért legalább a számlát megusztam..
Oldalak