Túlmelegedés

419 tartalom / 0 új
Utolsó bejegyzés
fefe
fefe képe
Offline
Itt volt: 2 év 3 hónap
Csatlakozott: 2008-08-30 14:17

igen, de nem érdemes

BP IV.

Henry14
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2012-10-11 13:01

Sziasztok,
Érdeklődnék, hogy szerintetek lehetséges-e, hogy az Xbox 360 teljesítménye ingadozik? Például a túlmelegedés miatt visszavesz a teljesítményből?
Heti maximum 15-20 órát használom, de nagyon ritka, hogy egyszerre 2 óránál tovább ülnék előtte. 2-3 játékkal játszom, főleg online. A Fifa 13 során vettem észre, hogy van olyan időszak, amikor a játék nagyon gördülékenyen fut, szebb a kép ... és van olyan, amikor picit pixeles és picit olyan, mint ha lenne egy kis késleltetés és lassabban reagálna. Nagyon kellemetlen. Először az internet kapcsolatra gyanakodtam, de offline állapotban is tapasztaltam. 30-40 perc játék után sokkal hangosabb az xbox (gondolom nagyobb fordulatszámon megy a hűtés). Szóval szerintetek lehetséges, hogy a teljesítménye ingadozik, kisebb teljesítményen fut alapból vagy valami ilyesmi?
A gépet 2009 nyarán vásároltam, Xbox 360 premium 60Gb-os (Jasper alaplappal, teljesen eredeti állapotában van), az elmúlt másfél évben 3 alkalommal volt olyan eset, hogy a 3 piros led megjelent és elsötétült a kép (de ezek nagyon ritkák, csak akkor, ha nagyon meleg van és már nagyon régóta játszunk), de pár óra múlva minden gond nélkül elindult. Ezen kívül még nagy ritkán előfordul egy-egy fagyás, de ez kb. 2 havonta egyszer. Az Xbox egy 42"-os Samsung FULL HD tv-re van rákötve. Álló helyzetben a földön tartom, van tere "levegőzni" Smile

Archanelion
Archanelion képe
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-06-13 14:52

Elsőnek azt írtam volna, hogy tedd levegősebb helyre, de mikor olvastam, hogy a földön van, akkor megértettem. Sok dolog közre játszhat, többek között az is, hogy gyakran a játékokat split screenes vagy több játékos módban picit lejjebb teszik a grafikát a készítők, hogy rendesen fusson, lásd : az összes cod. A géped elég régi, állításod szerint eredeti állapot, és nem kizárt, hogy mivel ilyen ritkán használtad, egy tetemes mennyiségű por biztosan benne lehet, ami köztudott tény : eléggé jó hőszigetelő. Az is lehet, hogy éppen a fifa 13 az amit nem optimalizáltak jól (nem tudom, én nem játszottam vele) Tedd fel a játékot a HDD-dre, sokkal kíméletesebb, és teljesítmény dúsabb játékélmény tárul eléd(lásd: gta 4, sokkal kevesebbet tölt hdd-s verzióban, bár ugyanúgy van egy kemény lagg benne, mert rosszul optimalizálták a játékot) Egyébként igen, a teljesítmény nagyban függ a hőtől is, de nem hinném hogy pixelessé válna a játék, ha csak valami olyan dolog nem történik, vagy olyan szituációban játszol, ami okot adhat rá. A 3 ledes dolgokhoz hozzáfűve : a géped egyértelműen túlmelegszik, valami gond lehet a gép belsejében. Szerintem ha felnyittatnád egy szervízben, megkérnéd hogy fújják ki, sokkal jobb lenne Smile Tedd meg minél előbb, mielőtt nagyobb gondod adódik! Játék után picit futtasd a gépet mindig(!) dashboardon legalább 1 percet (teljesen felesleges az 5 perc, nem értem ki találta ki). Ez nem sokat segít, de épp elég ahhoz hogy kíméld a gépedet. Én nem értek annyira ezekhez a dolgokhoz, ezek alap dolgok, és azért én válaszoltam mert senki más nem tette meg Smile

Ha esetleg megcsináltatnád valahol, akkor a f27 360 szervizet ajánlom, az oldal bal oldalán a második bannerre kattints!

_____________________________________
Good bye pc gaming, hello consoles.

_____________________________________
Good bye pc gaming, hello consoles.

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 3 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Az 1 perc is hülyeség. Ha láttál volna RGH-s gépet, tudnád, hogy menüben kicsivel még melegebb is.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

Archanelion
Archanelion képe
Offline
Itt volt: 11 év 6 hónap
Csatlakozott: 2009-06-13 14:52

De azt mondta eredeti, azaz nem RGH-s meg semmi ilyesmi Smile
Az 1 perc bőven elég hogy kifújja a meleg levegőt, lehűteni még dashboardon se fogja, úgy hogy teljesen mindegy Smile A lényeg hogy csak ne maradjon bent a forró levegő és ennyi.

_____________________________________
Good bye pc gaming, hello consoles.

_____________________________________
Good bye pc gaming, hello consoles.

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 3 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

O.o Attól még nem lesz se hűvösebb, se melegebb. Megint nem érted a mondandóm lényegét.

RGH-s kiírja a hőmérsékletet, sima nem.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

Gábor
Gábor képe
Offline
Itt volt: 7 év 4 hónap
Csatlakozott: 2012-01-19 19:41

Melegszik a boxod? Rakd ki az ablakba, mostanában úgyis cidri idő van:D

Témához hozzászólva:
kompresszorral ki kell fújni, újrapasztázni, majd felbontást lejjebb venni és szerintem jó lesz.
Földön szerintem nincs jó helyen.

_____________________________________________________
X360 RGH, DGX, 3.0 -> Budapest

freepc123
freepc123 képe
Offline
Itt volt: 1 év 10 hónap
Csatlakozott: 2009-10-02 14:39

Sziasztok!

Xenon lapos box bekapcsolás után 40-50mp-ig zölden villog, majd átvált hol 2 led (túlmelegedés) hol 3ledbe!

Az átvizsgálás utáni infók: 2a két ventillátorból csak a GPU hűtő megy, CPU hűtő nem. Hűtő kábelek épek! A hűtésmodosításnál alkalmazott bekötési pontoknál a hűtő csatlakozó melleti 3 lábú alkatrész sérült, 1 láb törött! Ugyanez az alaplap hátoldalán lévő 3 lábú alkatrésszel is ( A táp csatlakozó közelében) Másik lapból kiforrasztva át lehet forrasztani ebbe? (Megoldás lehet ez a fent leírtakra?)

A 3led-es hibánál a 0022 a hibakód!

Ötlet javításra?

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 3 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Az CPU vagy nand hiba lesz.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

kapanyel1
Offline
Itt volt: 11 év 2 hónap
Csatlakozott: 2012-06-14 16:53

Sziasztok! Lassan egy éves lesz az rgh-s 360 slimem, felraktam ma új fsd-t és megakadt a szemem a hőmérsékleteken: pár perc után is már 70 cpu , többi is 50 fele. Ez normális h ilyen magas? Igazából azért nem értem mert utána kivettem az auto hűtést és felraktam 60-70% fele és akkor szépen lement, de az auto mérnem pörgeti ennyire a ventit?Előre is köszi a segítséget:)

leo58
leo58 képe
Offline
Itt volt: 4 év 9 hónap
Csatlakozott: 2007-02-22 13:50

Érdekes.. Nálam jasperen működik. Milyen kívánt értékekre állítottad dashlaunch-ba ? Elmenteted a beállítást a végén ?

_____________________________________________________
PSN ID: Leo58hun
Szabályzat, XBSLINK.

_____________________________________________________
PSN ID: Leo58hun
Szabályzat, XBSLINK.

kapanyel1
Offline
Itt volt: 11 év 2 hónap
Csatlakozott: 2012-06-14 16:53

Dashlaunch-ben lehet ilyet állítani? Én csak fsd -ben állítgattam...Igazából nekem az kéne valahogy elérni h az auto hűtés hamarabb kapcsolja fel a ventiket és ne hagyja ennyire felmenni a hőmérsékletet.

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 3 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Lehet, rakd fel a 3.06-ot.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, DGX, Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

kapanyel1
Offline
Itt volt: 11 év 2 hónap
Csatlakozott: 2012-06-14 16:53

Az van fent, csak nem én raktam fel. Teendő?

olivagyok360
olivagyok360 képe
Offline
Itt volt: 7 év 3 hónap
Csatlakozott: 2009-05-04 18:28

Futtatod a dashlaunchot,elmész a systembe,ott beállítod a kívánt értékekt,majd a végén mented a beállításokat,restart,és kész.

olivagyok360

kapanyel1
Offline
Itt volt: 11 év 2 hónap
Csatlakozott: 2012-06-14 16:53

okés ez megvan köszi. még annyi h mennyire szokás állítani ezeket az értékeket?

Stryder
Stryder képe
Offline
Itt volt: 8 év 10 hónap
Csatlakozott: 2013-04-01 11:07

Szerintem fektesd le, mert sok levegőt ott szív be, ahol most a talpa van.

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 3 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Fél éves hsz-re válaszoltál.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

wtfwithya
Offline
Itt volt: 11 év 2 hét
Csatlakozott: 2013-04-10 17:30

sziasztok
van egy rgh-s box-om 2007es falcon alaplappal, van hűtésmódosítás és overcool is benne, na most rendeszeresen kikapcsol 3leddel pár perc játék után alapabb játékoknál mint FIFA lehúz mondjuk 15-20percet is, egy tomb raider-nél még annyit se, viszont semmi nem megy 60fok felé a memórián kívül, most is kiléptem egy meccs fifa után az fsd főmenűbe és épp másoltam fel rá egy játékot aztán random kikapcsolt, de semmi nem volt 60fok felett...
mi lehet a gond?

csakkibic
Offline
Itt volt: 7 év 8 hónap
Csatlakozott: 2009-01-23 10:20

GPU láb(ak) leválás -azaz RROD !-lásd szervíz...
______________________________________________
Bp.11.ker

______________________________________________
Bp.11.ker

Sobe
Offline
Itt volt: 10 év 9 hónap
Csatlakozott: 2011-12-26 11:22

Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy a ventilátor nem hajlandó felpörögni. Minden más tökéletesen működik, rendesen bootol, minden működik, egyedül a venti az ami nem indul el. A ventit magát teszteltem, elemről tökéletesen működik. JTAG-os box, a nandot frissítettem, de a hiba még mindig fennáll.

Mi lehet a hiba? A box mostanság nem ment sokat, nem volt rá időm. tegnap este egyszer bekapcsoltam, akkor még működött, majd később még egyszer, akkor jelentkezett a hiba. Vihar nem volt közben, ötletem sincs, hogy állásában hogy romlott el kb. 1,5 óra alatt.

Találkozott már valaki ilyennel?

Előre is köszönöm a válaszokat. (Nem teljesen túlmelegedés, de jobbat nem találtam)

csakkibic
Offline
Itt volt: 7 év 8 hónap
Csatlakozott: 2009-01-23 10:20

Vannak alternatív pontok az alaplapon:6,8 vagy 12V-ra is--próbálj máshonnan "lopni" áramot...
______________________________________________
Bp.11.ker

______________________________________________
Bp.11.ker

Sobe
Offline
Itt volt: 10 év 9 hónap
Csatlakozott: 2011-12-26 11:22

igen, gondoltam rá, de azt ilyen végső megoldásként szeretném alkalmazni mert feltételezem, hogy akkor nem fog működni sem a dashlaunch-os sem az fsd-s hőfokszabályozás.

leo58
leo58 képe
Offline
Itt volt: 4 év 9 hónap
Csatlakozott: 2007-02-22 13:50

Szóval ha jól értem alapból a helyére dugva nem indul el a ventilátor ? Ez lehet hogy valami hardveres hiba lesz. Szerintem fel kellene keresned F27 szervizt.

_____________________________________________________
PSN ID: Leo58hun
Szabályzat, XBSLINK.

_____________________________________________________
PSN ID: Leo58hun
Szabályzat, XBSLINK.

Sobe
Offline
Itt volt: 10 év 9 hónap
Csatlakozott: 2011-12-26 11:22

Így van. Olyan, mintha helyből nem kapna feszültséget. Viszont hűtés nélkül nem nagyon van kedvem méricskélni, ezért gondoltam, hogy inkább rákérdezek, hátha találkozott már valaki hasonlóval. Most csináltam egy kis átalakítót dvd drive tápkábeléről (az volt pluszba még a sufni flash időből) üzemeltetve, de jobban örülnék, ha menne az fsd-s/dashlaunchos hűtés.
Találtam youtube-on videót, ahol a srác hasonló problémával küzd. Ő kicserélte a tápot, de ő valami PC tápra kötötte, vezetékrengetegeken és átalakítókon keresztül. Szóval majd szerzek egy másik tápot, hátha. Azt még meg tudnám érteni, mert voltak viharok, túlfesz védő van, meg alapból a tápban is van elvileg, de azt még megérteném. Viszont ha a táp lenne a hibás, akkor vörösen világítana elvileg, de nem teszi. Szóval furcsa. Lehet hagyom a drive tápjáról, aztán annyi. amennyit játszom mostanság...

szerk.:
hűtés megoldása után újabb probléma merült fel, mégpedig az, hogy a hálókártya sem működik. Már teszteltük másik táppal, szóval táphiba is kizárva, valóban komolyabb hardveres hiba lesz ez, eshetek neki méricskélni Sad
valakinek ötlete, hogy mi lehet az, ami elromolhatott és a ventire és a hálókártyára is kihat?

Munez
Munez képe
Offline
Itt volt: 3 év 11 hónap
Csatlakozott: 2009-03-20 12:38

Ilyet se hallottam még. O.o Ha nagyon nem megy, küldd el, ránézek.

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

_____________________________________________________

X360 fat és slim okosítás, RGH, RGX, Székesfehérváron

Betekae
Offline
Itt volt: 10 év 8 hónap
Csatlakozott: 2013-08-01 08:33

Sziasztok!

Annyi gondom lenne, hogy ha ki van szedve az alaplap a fém házából akkor működik tökéletesen, de ha visszateszem a fém házba akkor egyből 2 ledet mutat. Miért?

Köszi a választ.

Disrespect
Disrespect képe
Offline
Itt volt: 2 év 5 hónap
Csatlakozott: 2009-01-07 21:04

Másodlagos hibakód? Becsavaroztad?______________________________________________________
Xbox RGH, Flash és hozzávalók Tatabányán

Simi
Simi képe
Offline
Itt volt: 8 óra 25 perc
Csatlakozott: 2008-10-23 17:08

Az x-clmap alatt megvan az a kis műanyag?

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

_____________________________________________________

RGH-Flash Nagykanizsán

Ferike92
Offline
Itt volt: 10 év 6 hónap
Csatlakozott: 2013-10-16 14:04

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ez ie tartozik-e, de már nincs ötletem, hogy mi lehet a baj!:S
Csináltam már 4-5 3ledes Xbox-ot ezzel az újrapasztázással és túlmelegítéssel, eddig mindig bevált.
Most kaptam egy 3 ledes Xbox360-at, 2008.04 havi. Nem próbáltam ki, egyből újrapasztáztam és mikor már túl akartam melegíteni 1 ledes volt a gép, de én azért túlmelegítettem. Vártam, hogy lehüljön 20 percet, megpróbáltam bekapcsolni, de ugyan úgy 1 ledes volt. Nos utána néztem, hogy mi is ez az 1 ledes hiba. Arra jutottam, hogy nem találtam semmit róla, mert ugye a 4.(jobb alsó) szokott villogni az 1 ledes hibánál, ami lehet E74, stb... Nekem pedig az 1.(bal felső) led villog. Ahogy bekapcsolom várakozás nélkül villog a középső zöld led és az első led. Kipróbáltam már HDMI kábellel is, ugyan ez volt a reakció. Foglalmam sincs mi lehet a hiba oka, kérlek segítsetek.
Elöre is köszönöm és bocs, ha kicsit tudatlan vagyok vagy "hülyeséget" írtam!

Oldalak